چگونه من می توانم عملکرد کلیوی مبتلا به نفریت لوپوس بازگرداندن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اول، بیماران را روشن شروع به نفریت لوپوسی.چگونه من می توانم عملکرد کلیوی مبتلا به نفریت لوپوس بازگرداندن

چگونه می توانم بازگرداندن کلیه نفریت تابع lúpicaRiñón یکی از ارگان های رایج ترین مبتلا به SLE، نفریت لوپوس است و تنها اشاره به کلیه های آسیب دیده توسط lupus.Frente به کاهش عملکرد کلیوی، بیماران باید خواهید برای بازگرداندن عملکرد کلیه به موقع.

اول، بیماران را روشن شروع به نفریت لوپوسی.

همانطور که توسط کارشناسان کلیه معرفی، بیماران لوپوس اغلب bajo.Como ظرفیت ایمنی ظرفیت ایمنی کاهش می یابد، می تواند واکنش های التهابی القاء fácilmente.Cuando واکنش های التهابی در کلیه رخ می دهد، آن را به یک مقدار زیادی از مبارزه عوامل inflamatorios.Para آزاد این اختلال، ماتریکس خارج سلولی anormalmente.Por تکثیر در نهایت، نفریت لوپوس رخ می دهد.

دوم، حفظ بیماری کلیوی بدتر است.

ماشه برای نفریت لوپوس کاملا complicado.Para جلوگیری از تشدید بیماران نفریت لوپوس باید سرد، اسهال، تب، استفراغ، سوء استفاده از مواد مخدر، خستگی، سکته گرما، و به همین ترتیب این عوامل sucesivamente.Todos جلوگیری از می تواند سلامت بیماران به نفریت لوپوسی به راحتی تشدید کنند.

در نهایت، شرایط طرح درمان مناسب برای بازگرداندن کلیه بیماران.

استروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی اغلب برای درمان نفریت لوپوسی با مهار مواد مخدر می توانید از سیستم inmunológico.Estos عوامل التهابی در کلیه کشتن و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها استفاده می شود، و ممکن است پروتئین و hematuria.Sin هنوز از بین بردن این اثرات پایدار نیست. اگر بیماران سرد و خسته، پروتئین و هماچوری می تواند به راحتی تکرار می شود. علاوه بر این، این داروها قادر به بازگرداندن کلیه های آسیب دیده نیست.

برای تعمیر بیماران کلیوی نفریت لوپوس پیشنهاد و درمان بهتر به نام inmunoterapia.Esta درمان می تواند از بین بردن کمپلکسهای ایمنی تنظیم سیستم ایمنی بدن و بازسازی ساختار فیلتر riñones.Después را به پایان برساند این درمان، بیماران می توانند جلوگیری از عود اثر نفریت لوپوس.

به منظور افزایش اثر درمانی درمان ترکیبی، بیماران بهتر به حال اضافه کردن حمام پا و درمان فشرده گرم در tratamiento.A طرح آن می تواند پس از آن پیدا مشکل کلیه شما سریعتر حل شود.





:: برچسب‌ها: بازگرداندن عملکرد کلیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: